Werkweek 4 - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu Werkweek 4 - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu

Werkweek 4

Blijf op de hoogte en volg Jessey

13 Juli 2014 | Verenigde Staten, Raleigh

Week 4. Deze week hebben we 3 verschillende soorten groepen op kamp. Ten eerste hebben we onze eigen kinderen, ten tweede hebben we 'troopcamps'. Dit zijn groepen girlsscout meisjes met hun eigen begeleiders die hier een week komen. Daarnaast hebben we ook nog Camp Kaleidoscope. Dit is een groep met zieke kinderen die ook hun eigen begeleiders en verplegers/verpleegsters bij hebben. Dit kamp is geen girlsscout kamp, dus dit kamp heeft jongetjes en meisjes. Al de groepen zijn opgedeeld in de units. Ik ben deze week niet toegewezen aan een bepaalde unit. Ik help deze week elke dag een andere unit. IIk hoef dus deze week niet de meisjes om 6 uur wakker te maken, maar ik kan uitslapen tot 7 uur. Maandag was ik heel de dag met een troopcamp waarmee ik verschillende activiteiten heb gedaan. De troopcamps volgen onze roosters. Dinsdag was ik heel de dag met een unit bestaand uit 'onze eigen kinderen'. Deze groep bestaat dan weer uit 2 groepen; een paardrijgroep en een zeilgroep. De paardrijgroep gaat zoals vorige week elke ochtend naar een manege. DeZeilgroep is hier voor 2 weken en gaat dit weekend op een zeiltrip. Ze gaan naar een eilandje zeilen en gaan daar overnachten. Woensdag was ik heel de dag met 'camp Kaleidoscope'. Zij volgen niet helemaal hetzelfde rooster, maar organiseren zelf dingen. Zo hadden ze 's ochtends een grote waterglijbaan laten brengen en 's middags hadden ze mensen ingehuurd voor drumlessen. Ik vond het heel leuk om heel de dag met deze groep te zijn. Het was mooi om te zien dat al die zieke kindjes plezier hadden. Woensdagavond was het zoals elke woensdag "cook-out". Dus iedere unit moet in de unit koken. Ik had dexe avond mijn vrije avond, waar ik wel blij mee was. De vorige 3 weken had ik niks gegeten met 'cook-out' avond. Donderdag deden we de dagelijkse activiteiten. Elke donderdagavond na het eten signeren wij de shirts van de kinderen. Daarna hebben we altijd kampvuur waarbij we liedjes zingen en wensbootjes in het meer laten varen.Elk kind maakt met een stukje boomstam en een kaarsje een wensbootje. Vrijdag hebben we altijd waterspelletjes aan het meer. Na het inpakken komen de ouders en hebben we een sluitigsceremonie voor ze. Daarna gaan de kinderen naar huis. Camp Kaleidoscope gaat later met een bus naar huis. We hebben een aparte sluitingsceremonie voor hen. Vrijdagavond ben met hippie naar de bioscoop geweest en heb ik bij haar thuis geslapen. Zaterdag moest ze werken in een zwembaar bij haar in de buurt.Dus heb ik heel de ochtend aan het zwembad gelegen. Smiddags hadden we met 2 andere afgesproken in een soort gamehall. Daar waren allemaal spelletjes en games zoals lasergamen en karten. 'S avonds zijn we ergens gaan eten en zijn we terug naar kamp gegaan.

  • 25 Juli 2014 - 15:29

    Hallo:

    Hoi jessie

  • 25 Juli 2014 - 19:45

    Jmrijn:

    Nou jes we zijn met de camper op pad geweest dus ik zit nou je verslagen te lezen het was weerr behoorlijk druk en heftig. Nog even doorbijten en het zit er op ,en je hebt een brok ervaring opgedaan.
    Nog veel plezier ,en succes.









    .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessey

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 5870

Voorgaande reizen:

23 Mei 2014 - 07 Augustus 2014

Werken als begeleider op een summercamp.

Landen bezocht: