2 dagen vrij - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu 2 dagen vrij - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu

2 dagen vrij

Blijf op de hoogte en volg Jessey

13 Juni 2014 | Verenigde Staten, Raleigh

Vrijdag 13 Juni. Vandaag gingen we met alle 'internationals' naar de social security office. Hier moesten we allemaal papieren invullen enzo voor het terugvragen van belasting. Toen we weer terug waren op kamp hebben we de zeilboten en kanoes schoongemaakt. Ook hadden de anderen, die op kamp waren gebleven toen wij weg waren, de waterglijbaan in het meer opgezet. Rond 13:00 gingen we lunchen. Als lunch hadden we hamburgers, hotdogs en chips. Na de lunch waren we vrij. We zijn vrij tot zondagochtend. Veel van de Amerikanen zijn naar huis gegaan. Met de overgeblevenen hebben we een film gekeken en heel de middag een beetje rondgehangen. Aan het eind van de middag hadden we weer een wekelijkse 'Walmart trip'. Elke week heb ik wel weer iets nodig. Onderweg terug naar kamp stopte we bij 'Cook out', wat vergelijkbaar is met Mc Donalds en KFC, voor ons avondeten. Toen we terug op kamp waren hebben we de film 'frozen' gekeken en zijn we vroeg gaan slapen.

• 15 Juni 2014 - 07:44

Opa Oma :

jE HEBT HET ER MAAR DRUK MEE JES WE HOUDEN HET ALLEMAAL BIJ GESLAAGT GOED ZO GROETJES OPA OMA