Maandag - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu Maandag - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu

Maandag

Blijf op de hoogte en volg Jessey

02 Juni 2014 | Verenigde Staten, Raleigh

Maandag 2 juni. Vandaag hadden we
Spek en ei als ontbijt, zoals bijna elke ochtend. Na het ontbijt kregen we les over hoe je op kinderen moet reageren als ze bijvoorbeeld heimwee hebben. Ook kregen we nog les over wat Girls scouts precies inhoudt. Als lunch hadden we hotdogs en gefrituurde aardappelkroketjes. Na de lunch hebben we van 13:00 -18:00 EHBO-les gehad. Iedereen moet een certificaat EHBO hebben. Dus nu heb ik een certificaat om zeilles te geven en een EHBO certificaat. Als avondeten hadden we hamburgers en chips en als toetje weer het grote stuk cake met een dikke laag suiker. Na het eten gingen we buiten wat spelletjes doen die we met de kinderen zouden kunnen doen. Toen ik wou gaan slapen zat er een spin zo groot als mn handpalm naast mn bed. Vorige week zat er een spin zo groot als heel mn hand in de douche.

Voor als jullie me willen schrijven is hier het adres:

Jazzlebear
334 Regional Water Lane
Henderson, NC 27537

Jazzlebear is hier mijn naam, want iedereen moet een kampnaam hebben. Niemand weet de echte namen van elkaar. Dus kans dat als jullie er Jessey opschrijven dat hij weg wordt gegooid.

Groetjes!

• 04 Juni 2014 - 21:14

Mirjam Verkaart:

Hoi Jazzlebear:) oftewel hoi Jessey, ik ben net n beetje begonnen jouw blogs te lezen en volg je ook n beetje door je mams en zie gelukkig je gezond en al tussen de mega spinnen en al t suikergoed ;) . Wens je vanaf hier nog hele mooie ervaringen daar! Maar zal vast nog reageren . Lieve groetjes Mirjam Ilse en Lieke