Eerste dag - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Jessey

23 Mei 2014 | Verenigde Staten, Raleigh

Hoi,
Ik ga proberen een blog bij te houden om jullie op de hoogte te houden. Ik heb niet heel veel tijd, maar ik zal proberen in de tijd die ik heb snel wat te schrijven.
23 mei. Vanochtend vertrokken we om 6uur naar schiphol. Mama, John en ik. Om 11:15 vloog ik naar Washington. Dit was een vlucht van 9 uren. Toen ik in Washington aankwam was het daar 2uur smiddags. Ik moest gelijk door naar mn aansluitende vlucht om 5uur. Na overal weer heel lang in de rij te hebben gestaan zat ik eindelijk in het vliegtuig. Uiteindelijk vloog hij pas 6 uur weg, door problemen met de bezine. Toen ik aankwam in Raleigh stonden mn 'baas' en de andere begeleiders die er al waren me op te wachten. Vanaf het vliegveld gingen we naar het huis van 1 van de andere begeleiders, omdat we het weekend vrij hadden. Bij haar thuis hebben we het weekend vooral uitgerust en pizza gegeten. Het was wel leuk om mee te maken hoe alles in een amerikaans gezin gaat.
De mede-begeleiders die er nu zijn, zijn vooral internationale. Een meisje uit Australie, Nieuw-Zeeland en Zuid-afrika. De Amerikaanse mede-begeleiders komen dinsdag pas. 15 juni komen de eerste kinderen en voor die tijd krijgen we vooral trainingen en hebben we voorbereidingen.

  • 12 Juni 2014 - 22:23

    Opa Oma:

    Gefeliciteerd Jessey dat je geslaagd bent. Ook je reisverslagen kunnen we nu volgen.Ik hoop dat dit bericht doorkomt . opa oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessey

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 5883

Voorgaande reizen:

23 Mei 2014 - 07 Augustus 2014

Werken als begeleider op een summercamp.

Landen bezocht: