Week 3 voorbij - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu Week 3 voorbij - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu

Week 3 voorbij

Blijf op de hoogte en volg Jessey

08 Juli 2014 | Verenigde Staten, Raleigh

Week 3. We hadden verwacht dat deze week rustig zou zijn, aangezien er 39 kinderen waren in plaats van 250 de week ervoor. Helaas viel het tegen. De eerste dag was er een meisje ziek waardoor er dezelfde dag nog 3 andere meisjes ziek werden. Ik had besloten om deze keer geen overgeefsel op te ruimen. Alle begeleiders die dat wel deden en die bij de zieke kinderen waren, zijn ziek geworden. Ze werdeb allemaal 'opgesloten' in ons staffhuis zodat wij niet ook ziek werden. Hierdoor misten we ongeveer 10 begeleiders. Een deel van ons kamp was paardenkamp. Zij gingen elke ochtend naar een manege in de buurt om te paardrijden. Ik ben 2 ochtenden mee geweest. Daar hadden ze hun eigen begeleiders, dus wij hadden tijd om een boek te lezen of te slapen. Voor derest deden we de activiteiten zoals elke week. Vrijdag was het 4 juli, dus onafhankelijkheidsdag in Amerika. Op kamp hadden we een soort van feestje. We hadden verschillende kraampjes neergezet en iedereen was verkleed. Zaterdagavond ging ik met 3 meiden naar een feestje aan het meer met als slot een vuurwerkshow. Na de vuurwerkshow zijn we bij iemand thuis geweest en hebben we daar geslapen. Zondagochtend begonnen we weer met voorbereidingen voor de volgende groep. Voor derest is er niet veel spannend gebeurd deze week. Ik vond het een beetje een saaie week in vergelijking met de week ervoor. Voor volgende week zal ik proberen qat meer te vertellen.

• 09 Juli 2014 - 23:49

Jmrijn:

zo zie je dat er wel eens een saaie week tussen kan zitten, maar ja volgende beter.
    Hier is het weer slecht we zouden nog weg gaan met de kamper maas even wachten op beterweer bij jullie zal het nog wel warm wezen verder allas oke opa oma