Laatste dag - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Jessey

14 Juni 2014 | Verenigde Staten, Raleigh

Zaterdag 14 Juni. Vandaag heb ik 'uitgeslapen' tot half 9. Toen we wakker waren gingen we met zn vieren mee naar het huis van een Amerikaanse mede-begeleider, Zippy (kampnaam). Het was ongeveer 1,5 uur rijden van kamp naar haar huis. Toen we aankwamen warden we al gelijk verwelkomd door de ouders van Zippy. Het was een echt Amerikaans gezin en huis in een echte Amerikaanse buurt (zoals in films). Haar ouders waren ontzettend aardig en we moesten doen alsof we thuis waren. We kregen de creditcard van Zippy's moeder mee om te gaan lunchen, dus dat deden we. Toen we terugkwamen hebben we koekjes gebakken en een beetje rondgehangen in haar huis. Zippy's moeder had kippenpootjes, aardappelsalade en maisbrood als avondeten voor ons gemaakt. Eindelijk weer een beetje iets gezonds. Na het avondeten gingen we weer terug naar kamp. Er zijn eindelijk laptops die we kunnen gebruiken, dus daar ben ik nu op aan het schrijven. Voor derest zijn er niet veel plannen vanavond. Waarschijnlijk allemaal heel vroeg naar bed als voorbereiding op de komende weken. Morgen rond 2 uur zullen de kinderen komen. Vanaf morgen gaat het echt beginnen en zal mn contract van 22 uur per dag, 6 dagen werk per week echt in praktijk worden gebracht. Ik kan me voorbereiden op genoeg nachten waarin ik snachts wakker zal worden gemaakt door meisjes die heimwee hebben en niet kunnen slapen. Morgenochtend worden we allemaal opgedeeld in Units waarmee we de week zullen doorbrengen. Daarna moeten we ons in onze kampoutfit hijsen om er goed uit te zien voor de ouders. Op de aankomstdag moeten we er allemaal tiptop uitzien zodat de ouders hun kinderen bij ons durven te laten. In de 2 uur per dag die ik vrij heb, zal ik zoveel mogelijk proberen mn blog bij te houden om jullie op de hoogte te houden. Maar niet boos worden als ik een keer een dutje boven mijn blog kies.

Groetjess!!

  • 15 Juni 2014 - 23:20

    Veerle:

    Moeten ze zich veilig gaan voelen bij jou? Nou....

  • 22 Juni 2014 - 16:41

    Jmrijn:

    tjonge jes wat een dagbesteding en ervaring doe je op.Hoe zit het met het ongedierte ben je er al aan gewend. We volgen je op de voet. Groetjes oma opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessey

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 5862

Voorgaande reizen:

23 Mei 2014 - 07 Augustus 2014

Werken als begeleider op een summercamp.

Landen bezocht: