Geslaagd! - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu Geslaagd! - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu

Geslaagd!

Blijf op de hoogte en volg Jessey

12 Juni 2014 | Verenigde Staten, Raleigh

Ik heb het de laatste dagen heel druk gehad en geen tijd gehad om mm blog bij te houden. Toch een korte samenvatting van de laatste paar dagen:

Maandag 9 juni. Vanochtend begonnen we met het leren van de ceremonie bij het hijsen van de vlag. Dit zal vanaf nu elke ochtend om 7;45 gebeuren. Voor het diner moeten we de vlag weer omlaag halen. Na het ontbijt kregen we een presentatie van 2 mannen die camp Kaleidoscope vertegenwoordigen. Dit is een organisatie die ervoor zorgt dat ernstig zieke kinderen de kans krijgen om op kamp te gaan. Deze organisatie zal 3weken een deel van ons kamp gebruiken. Ze nemen hun eigen mensen zoals dokters mee.
Na de lunch gingen we bankjes verven en kregen we nog wat training.

Woensdag 11 juni. Gister begon ik de dag om 6:30 met een rondje hardlopen buiten het kamp met 2 andere meiden. Voor derest van de dag hebben we net als vandaag vooral training gehad. Training in hoe je met kinderen om moet gaan in bepaalde situaties enzo.
Daarnaast hebben we voorbereidingen gedaan zoals de gebouwen/tenten/cabines schoongemaakt, bankjes geverfd etc

Donderdag 12 juni. Vandaag begonnen we om 7 uur met het schoonmaken van alle units. We moesten alles voor 9;30 schoon hebben, omdat er een gezondheidsinspecteur kwam. We moesten dus alle matrassen uit de tenten, de douches en de wc's schoonmaken. Na het schoonmaken werden we opgesplitst in een waterfrontgroep en een unitgroep. Allebei de groepen moesten de plannen bespreken voor als de kinderen komen. Wij, in de unitgroup, moesten bijvoorbeeld spelletjes die bij het thema van die week passen verzinnen en plannen wanneer we wat met de kinderen gaan doen. Ik was heel de ochtend zenuwachtig, omdat ik om half 8 voor jullie, half 2 voor mij de uitslag van mn examens zou horen. Voor en na de lunch hebben we nog wat dingen geschilderd en schoongemaakt. Om half 2 heb ik snel even een gaatje kunnen maken om te kijken of de school mama al had gebeld. En jahoor, goed nieuws: ik ben geslaagd! Eindelijk! Ik had ongeveer 5 minuten om het te vieren en om het iedereen te laten weten en daarna ging ik weer aan het werk. We hebben weer verschillende klusjes gedaan als voorbereiding voor zondag. 'S avonds hebben we geleerd hoe we een kampvuur moesten maken en hebben we een tijdje marshmallows gegeten en liedjes gezongen bij het kampvuur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessey

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 5861

Voorgaande reizen:

23 Mei 2014 - 07 Augustus 2014

Werken als begeleider op een summercamp.

Landen bezocht: