Dinsdag - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu Dinsdag - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu

Dinsdag

Blijf op de hoogte en volg Jessey

03 Juni 2014 | Verenigde Staten, Raleigh

Dinsdag 3 juni. Vandaag hadden we spek als ontbijt met nog wat rare suikerkoeken. Even voor het suikergehalte hier: Ik zag iemand 12 zakjes suiker in haar koffie doen. Na het onbijt kregen we nog wat training over hoe je met kinderen die een beperking/ziekte hebben om moet gaan. Na de lunch gingen we klimmen op een klimtoren. Het was ongeveer 31 graden, dus ik had besloten om toe te kijken in plaats van helemaal naar boven te klimmen. Ook was er nog een soort van slingertouw. Je werd vastgebonden en omhoog getrokken en dan moest je zelf in de lucht ergens aan trekken waardoor je los werd gelaten en helemaal naar de andere kant slingerde. Olik had iemand gevraagd me te filmen, maar dat was fout gegaan helaas. Als avondeten hadden we kippenpootjes en rijst. Na het avondeten hadden we een poolparty in het zwembad.

• 04 Juni 2014 - 18:39

Veerle: