Zeilen - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu Zeilen - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Jessey Johnson - WaarBenJij.nu

Zeilen

Blijf op de hoogte en volg Jessey

31 Mei 2014 | Verenigde Staten, Raleigh

Zaterdag 31 mei. Vandaag zijn we, met de mensen die zeilen hebben gekozen, gelijk na het onbijt vertrokken naar camp graham, ons eigen kamp. Bij CMA (het kamp waar we deze week de trainingen hebben) hebben ze geen zeilboten en op ons kamp wel. Eerst kregen we nog wat theorieles en daarna gingen we het water op. Toen we aankwamen gingen we lunchen. Voor lunch hadden we brood en chips. Hier is het heel normaal om als lunch chips te eten. Ik zag zelfs een paar mensen een boterham chips eten. Na de lunch begonnen met leren hoe je terug op een omgevallen zeilboot moest klimmen in het water. Vervolgens gingen we in groepjes van 2 zeilen. Onze zeilboot viel al snel om, dus het was maar goed dat we dat hadden geleerd. Na een middagje zeilen hadden we als avondeten (natuurlijk) weer pizza. 'S avonds kregen we nog wat theorieles en daarna gingen we slapen.